fredag, april 01, 2011

Ibland så ...

Idag, efter att jag kom hem, har jag suttit på balkongen och bara njutit av solen, musik och lite fredagsgott.

Det är förstås inget märkvärdigt med det, egentligen, men de som känner mig vet nog vilken inneugglare jag är när jag är för mig själv - vilket jag är för det mesta. Så för mig är det ovanligt att jag utnyttjar balkongen på det viset.
Får väl bekänna att jag snabbgluttade på datorn om jag fått någon post eller hälsning, men jag blev inte fast direkt i alla fall.

Får väl också bekänna att balkongvistelsen var relativt kort, men efter att solen gömmer sig bakom huset tvärs över gården blir balkongen inte lika trivsam. Så varmt är det inte ännu.

Så nu sitter jag vid datorn. Tänker skriva ned några verser jag gått och grunnat på medan jag har jobbat i veckan. Men kanske blir det även annat gjort än bara datorsittande i eftermiddag/kväll.

3 kommentarer:

  1. Hej Olle! Jag har råkat hitta till din blogg! Kommer du ihåg mig? Jag är den där störda tjejen från stora styvfamiljen i Oskarström som i mina tonår tyckte det var väldigt roligt att vara i ditt sällskap. Jag har blivit ganska normal nu, vill jag berätta, ibland sker mirakel. :) Vad kul att hitta dig så här på nätet, hur är det med dig nuförtiden?

    SvaraRadera
  2. @Ulrika.
    Hej! Visst minns jag dig! Så roligt med en hälsning! Kan du inte hitta mig på facebook också? Det underlättar kommunikationen.

    SvaraRadera
  3. Det hade jag gärna gjort men jag har inte facebook. Jag får hålla koll på din blogg helt enkelt!

    SvaraRadera