måndag, april 25, 2011

Här fattas visst en novell ...

Jag skrev en novell för ett tag sedan i samband med att det var skräck/rysare-tema på Vildsint-bloggen . Den fick heta Stygg. Den kan vara lite otäck, men knappast mer än du klarar av. Det betalar sig att läsa den till slutet.

Jag har visst inte lagt upp den här tidigare, så nu kommer den som nästa post. Jag har schemalagt den till att dyka upp imorgon bitti.

Sedan har jag nog lagt in alla publiceringsfärdiga noveller i bloggen, så det är väl snart dags att fullborda något nytt ... Nåja, jag har faktiskt något färdigskrivet, men det ligger ute anonymt på annat ställe för närvarande, så det får vänta lite med att komma upp på mina egna sidor.

1 kommentar:

  1. ..och du har också blogg. Kul, Jag får titta in i bland.

    SvaraRadera